Something fun

Ques 1: Where can you find this road?

Ques 2: What is the name of this building?

Ques 3: Where is this building found?

Ques 4: Whose house has this water can?

Ques 5: What tuition was the photographer at when this was taken?

Ques 6: Where was the photographer when this was taken?

Ques 7: Who is behind those balloons?

Ques 8: What subject does this teacher teach?

Ques 9: What were they playing?

Ques 10: Where do you usually see this person?

Ques 11: Name the driver.

Ques 12: Name this person.

Ques 13: Who is Gideon talking to?

Ques 14: Whose shoe is that?

Don’t copy answers okay?

It’s all unanswerable if:  You attend YF, church, go for games, have common sense, live in Kluang, and remember what you see.

Hahahahaa. Weee!

17 Comments (+add yours?)

  1. Meiqi
    Nov 03, 2007 @ 23:50:02

    ahhh!! who stepped on the cat???!!!!

  2. Teddy
    Nov 06, 2007 @ 17:44:04

    Why the fellow step the cat!!!
    *&%$%$^ the fellow!!!!
    I wana report to SPCA!!!
    Animal Cruelty!!!
    btw, the teacher is teaching Set for Math… Venn Diagram

  3. Teddy
    Nov 06, 2007 @ 17:45:45

    n yes…
    our malay name is the same..
    hahaha
    sounds the same la actually…
    but got a little different..
    urs is Tien Hui, mine is Thien Hui…
    hehehhee
    cool?! 😛

  4. Peiling Soong
    Nov 06, 2007 @ 20:32:07

    Ur life lately is really errr…
    Haha,i can recognise our dear buffalo’s calculator thou
    :p
    all the best in exam ya dear ^^

  5. joy
    Nov 08, 2007 @ 17:59:41

    i know who is stepping on that cat!! =D

  6. koocheekoo
    Nov 08, 2007 @ 18:59:00

    alamak.. meiqi, ur leg beside her leg also dunno who stepping mehhh?? i remember the whole thing.. i think.. =P

  7. Meiqi
    Nov 08, 2007 @ 21:13:38

    ohya…suria food court??hmm..hahha…

  8. _John_
    Nov 16, 2007 @ 12:25:52

    Hmm..As i told you,Tien..I think i can answer all..

    1.Jalan Laksamana..Near Nair’s house..

    2.Element..Sells furniture..

    3.Near the round about to town..I think is Jalan Yap Tau Sah..

    4.HMM..The Tang’s?

    5.Its either prinsip akaun,add maths or maths

    6.Mcd’s

    7.Izit you,Tien?

    8.No idea..I am not in form 4 yet.

    9.Turn-turn..Gosh..What a game.

    10.Church..Thats where i always see him..

    11.Hah..Paulus.

    12.Gideon..

    13.Jamie..

    14.Yi Wan..

    Am i correct?=)

  9. _John_
    Nov 16, 2007 @ 12:26:55

    Oh yah,the one beside yi wan’s shoe is mei qi’s shoe=)

  10. muffled
    Nov 16, 2007 @ 13:13:12

    Ah John. You! So chicken! haha. okay lah this post so long here ady… let me give the answers:

    1. In front of Nair’s house

    2. Element

    3. Round about there… Opposite Restorn Round About? Haha

    4. Water can is Nair’s one too (recognise it from the tiles)

    5. Accounts.. Don’t use those calculators during Add Math or Math

    6. McD’s

    7. Yes, it’s me.. =P

    8. Maths, cos of the Venn diagram

    9. Turn-turn.. what a game? Nice one of course..

    10. Church.. running about (he’s so cute!!)

    11. Pingu

    12. Koocheekoo

    13. Jamie

    14. Yi Wan, the girl on GREAT demand by meow lovers. Hah. Actually, she wasn’t stepping on the meow. She was trying to pat the meow with her shoe *maybe a lil’ too hard* hahha

  11. muffled
    Nov 16, 2007 @ 13:15:56

    Oh yah, you scored 11 out of 14. Yay!

    If you see a A for Math in your PMR results, it would be partly because you scored well here.. hahh =P

  12. _John_
    Nov 16, 2007 @ 15:33:37

    =)

  13. _John_
    Nov 16, 2007 @ 15:36:13

    Its AN A btw=)

  14. muffled
    Nov 20, 2007 @ 18:04:08

    hah. okies. An A.

    hmm.
    since when did everyone started correcting everyone else’s English?

  15. Ry@n
    Nov 24, 2007 @ 11:01:07

    So THAT’S why you were talking pictures at my house LOL!!!😀

  16. Justin
    Oct 11, 2009 @ 17:00:29

    You can talk pictures? =)

  17. muffled
    Oct 12, 2009 @ 00:29:31

    Apparently, yeah. Haha!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: